Adminisztráció, irodai munka

irodai adminisztrátor állás Kecskeméten

Az álláshirdetés több mint 40 napja lett feladva.
Munkavégzés helye: Kecskemét
2019. 01. 03. 10:34
Jelentkezem

Kecskeméti székhelyű társaságunkhoz Irodai adminisztrációs munkakör betöltésére érettségizett munkatársat keresünk.

Közgazdasági érettségi előnyt jelent.

Pályakezdők jelentkezését is várjuk.

A munkakör részmunkaidőben, 6 órás munkaviszonnyal tölthető be.

Amiért érdemes nálunk dolgozni:

  • jó megközelíthetőség
  • béren kívüli juttatási csomagot kínálunk
  • megbízható, stabil vállalati háttérrel rendelkezünk
  • kiemelkedő csapatszellem, baráti, egymást támogató munkahelyi légkör vár

Ha megfelelsz a fentieknek, csatlakozz hozzánk, hogy Te is csapatunk tagja lehess!

Fényképes önéletrajzokat az allas@apc-kmet.hu email címre várjuk.

Jelentkezem
Az Ön neve:
Az Ön e-mail címe:
Üzenet, pályázat szövege:
Önéletrajz feltöltése:
Fájl törlése
Engedélyezett formátum: doc, docx, pdf
Maximális fájl méret: 5 MB
További dokumentumok:
További dokumentum feltöltése
Anti-Spam:
Az Adatkezelési tájékoztatót megismerte, elfogadta, és kifejezetten hozzájárul az álláshirdetés kapcsán az adatai kezeléséhez a tájékoztatóban foglaltak szerint.