Bács-Kiskun megye, adminisztráció, irodai munkák és állások

30 darab találat
  • START

    a gazdálkodószervezet valamennyi számviteli feladatának hiánytalan nyilvántartása az elfogadott könyvelési elvek és a számviteli vezetők irányításának megfelelően ügyfelekkel való kapcsolattartás telefonon, emailben, személyesen írásbeli dokumentumok, iratok, levelek előállítása,...

    Megyei hirdetésRészmunkaidő 4 óra1-2 év szakmai tapasztalatGimnáziumSzakközépiskolaNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • BUSINESS
    Kecskemét, Poliext Kft.

    Megrendelése feldolgozása, visszaigazolása, számlázás Szállítási információk szolgáltatása a Megrendelők részére Aktív kapcsolattartás a meglévő Partnereinkkel Műszaki tanácsadás Partnereink részére Folyamatos együttműködés a területi képviselő kollégákkal Árajánlatok kiadása, nyomon...

    Teljes munkaidő 8 óra1-2 év szakmai tapasztalatOKJGimnáziumSzakközépiskolaTechnikumAngolÁltalánosBeosztott
  • START
    Magyarország, Schindler Tetőablak Kft.

    E-mailek küldése, fogadása, Kapcsolattartás vevőkkel, kereskedő partnerekkel, Kollégák munkájának adminisztratív segítése, Nyilvántartások vezetése Egyéb, a szervezet munkájához szükséges asszisztensi feladatok, Munkaidő : részmunkaidő 4 óra vagy teljes munkaidő 8 óra. Középfokú...

    Teljes munkaidő 8 óraRészmunkaidő 4 óraPályakezdő/friss diplomás1-2 év szakmai tapasztalatGimnáziumSzakközépiskolaAngolNémetÁltalánosBeosztott
  • ENTERPRISE
    Kecskemét, HÍRÖS FAISKOLA Kft.

    partnerekkel való kapcsolattartás értékesítés vezető munkájának segítése adminisztráció rendelések felvétele Social Media ( közösségi média ) felhasználói szintű ismerete (facebook, honlap) minimum középfokú végzettség angol nyelv középfokú ismerete szóban és írásban jó...

    Megyei hirdetésTeljes munkaidő 8 óraNem igényel tapasztalatotSzakközépiskolaAngolÁltalánosBeosztott
  • START
    Kecskemét, ABRAZIV Kft.

    Bejövő hívások kezelése Vendégek üzleti partnerek fogadása Irodai adminisztrációs feladatok ellátása Dolgozókkal kapcsolatos ügyek dokumentálása Beszerzések...

    Teljes munkaidő 8 óra1-2 év szakmai tapasztalatGimnáziumSzakközépiskolaAngolÁltalánosBeosztott
  • START 7
    Fülöpszállás, Zajzy- Ker. Kft.

    Webáruházi rendelések kezelése Rendelés összekészítés, fuvarszervezés menedzselése Ügyfélszolgálat napi folyamataiban való aktív részvétel (telefonon, e-mailben) Új termékek és termékadatok feltöltése a webáruházba Vállalaton belüli kapcsolattartás üzletekkel és...

    Teljes munkaidő 8 óra1-2 év szakmai tapasztalatSzakközépiskolaNem szükséges nyelvtudásÁltalánosKözép vezető
  • START 7
    Kecskemét, Pannon-Turbó Kft.

    Operatív igazgató munkájának támogatása Raktárkészlet kezelése, nyilvántartása Megrendelések teljes körű intézése Dokumentumok (számlák, megrendelők, stb.), levelezés nyilvántartása, rendszerezése, kezelése Beszállítói és vevői partnerekkel való kapcsolattartása e-mail-en és...

    Teljes munkaidő 8 óraPályakezdő/friss diplomás1-2 év szakmai tapasztalatOKJGimnáziumSzakközépiskolaTechnikumFőiskolaEgyetemAngolÁltalánosBeosztott
  • START 7

    általános adminisztratív feladatok, általános titkárnői feladatok elvégzése, ügyvédek munkájának támogatása, ügyfelekkel való kapcsolattartás, egyéb ügyintézési feladatok.   tízujjas gépírás kiváló fogalmazási, értelmezési és kommunikációs készség, lelkiismeretes, precíz,...

    Teljes munkaidő 8 óraNem igényel tapasztalatotSzakiskola / szakmunkás képzőGimnáziumSzakközépiskolaNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • START 7

    Adatrögzítés, adminisztráció, táblázatok készítése, excel táblák készítése, dokumentumok másolása, digitalizálása.  Középfokú végzettség, excel, word és más office programok felhasználói szintű ismerete. - A Bács-Kiskun Megyei Tudományos Ismeretterjesztő Társulatnál pályázatokkal...

    Teljes munkaidő 8 óraNem igényel tapasztalatotSzakiskola / szakmunkás képzőNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • START 7

    Adatrögzítés, gazdasági adminisztráció, számlák és egyéb iratok rendszerezése, pályázati elszámolások adminisztrációja, dokumentumkezelés.  Word és excel programok felhasználói szintű ismerete. Biztonságos munkahely, fiatalos jó hangulatú környezet, csapatmunka. A TIT...

    Teljes munkaidő 8 óraNem igényel tapasztalatotGimnáziumSzakközépiskolaNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • START 7
    Kecskemét, Hungaroptics Kft.

    Az ügyvezető munkájának támogatása, napi feladatok hatékony ellátása. Különféle dokumentációk, statisztikák készítése, vezetése, egyéb irodai feladatok ellátása. Kíváló angol nyelvtudás  Minimum középfokú végzettség Precíz munkavégzés Rugalmasság Jó kommunikációs képesség MS...

    Teljes munkaidő 8 óraRészmunkaidő 6 óra2-4 év szakmai tapasztalatGimnáziumFőiskolaAngolNémetÁltalánosBeosztott
  • START 7
    Kecskemét, MEKK Kft.

    adminisztrációs feladatok HR területen szerzett tapasztalat előnyt jelent. Adminisztrációs munkára keresünk titkárnőt Kecskeméten belvárosi irodába. Jelentkezni fényképes önéletrajzzal lehet az oldalon keresztül.

    Teljes munkaidő 8 óraPályakezdő/friss diplomásGimnáziumNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • START 7

    a médiacentrum marketing és kommunikációs munkáinak adminisztrációs tevékenysége pályázati projektek kötelező kommunikációjában való aktív közreműködés kulturális programok begyűjtése, a Hírös.hu hírportál admin rendszerében történő rögzítése weboldal és közösségi médiafelületek...

    Teljes munkaidő 8 óraNem igényel tapasztalatotGimnáziumNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • START 7
    Kecskemét, ABRAZIV Kft.

    Vasipari felülettisztítási technológiák (berendezések és anyagok) értékesítésének háttértámogatása Meglévő ügyfélkör folyamatos ápolása, kapcsolattartás Műszaki igényeik felmérése, ajánlatok elkészítése, termékek és szolgáltatások értékesítésének adminisztrációja Megrendelések logisztikai...

    Teljes munkaidő 8 óraPályakezdő/friss diplomásSzakközépiskolaAngolÁltalánosBeosztott
  • START

    e-mailek küldése, fogadása kapcsolattartás vevőkkel, kereskedő partnerekkel kollégák munkájának adminisztratív segítése, szkennelés, fénymásolás, levelek írása nyilvántartások vezetése egyéb, a szervezet munkájához szükséges asszisztensi feladatok Munkaidő : 9:00-tól 15:00...

    Részmunkaidő 6 óraDiákmunkaPályakezdő/friss diplomásNem igényel tapasztalatot1-2 év szakmai tapasztalat2-4 év szakmai tapasztalat5-9 év szakmai tapasztalat10 vagy több év szakmai tapasztalatSzakiskola / szakmunkás képzőOKJGimnáziumFőiskolaAngolNémetÁltalánosBeosztott
  • START 7

    Pályázati ügyek kezelése, adminisztrációja, ezzel összefügő adatok rögzítése. Egyéb gazdasági adminisztrációs feladatok. Középfokú iskolai...

    Teljes munkaidő 8 óra1-2 év szakmai tapasztalatGimnáziumSzakközépiskolaÁltalánosBeosztott
  • START 7
    Kecskemét, Privát Jövő Kft.

    Napi adminisztrációs feladatok Ügyfelekkel telefonos illetve személyes kapcsolattartás Pénzügyi szolgáltatásainkkal kapcsolatos nyilvántartási rendszerek figyelése,...

    Teljes munkaidő 8 óraFőiskolaÁltalánosBeosztott
  • START 7

    betanított irodai munka ügyfelekkel számla- és adategyeztetések elvégzése bejövő telefonhívások kezelése  egyéb adminisztratív feladatok maximálisan ápolt...

    Teljes munkaidő 8 óraPályakezdő/friss diplomásNem igényel tapasztalatotOKJFőiskolaAngolÁltalánosGyakornok
  • START 7
    Kecskemét, Nyugdíj Invest Kft.

    Mit várhatsz el tőlünk? Kiemelkedő és tervezhető kereseti lehetőség . Teljesítményarányos munkaidő, előre tervezhető időbeosztás . Stabil ,hosszú távú munkalehetőség ! Szakmai fejlődés . Modern, irodai környezet , inspiráló közeg . Azonnal elérhető eredmények. Mit kérünk...

    Részmunkaidő 4 óraVállalkozói, szerződésesNem igényel tapasztalatotGimnáziumÁltalános
  • START 7
    Kecskemét, Szinimpex Kft.

    A leendő gyakornok feladatai: a kereskedelmi csapat munkafolyamataiban való aktív részvétel, részfolyamatok koordinálása a kollégák napi, operatív munkájának...

    Teljes munkaidő 8 óraNem igényel tapasztalatotGimnáziumSzakközépiskolaOKJAngolÁltalánosGyakornok
  • START 7
    Kecskemét, INT-Solution Kft.

    kapcsolattartás a külföldi és belföldi ügyfelekkel, beszállítókkal ajánlatok készítése, megrendelések kezelése számlázás kiszállítások...

    Teljes munkaidő 8 óraPályakezdő/friss diplomás1-2 év szakmai tapasztalatSzakközépiskolaOKJAngolNémetÁltalánosBeosztott
  • START 7

    A KUHN CENTER MAGYARORSZÁG KFT. Irodai Asszisztenst keres a következő feltételekkel:   Főbb feladatok: a telephelyvezető napi munkájának támogatása logisztikai asszisztensi és adminisztratív feladatok ellátása fuvarokmányokkal kapcsolatos ügyintézés jelentések, riportok...

    Teljes munkaidő 8 óra1-2 év szakmai tapasztalatSzakközépiskolaFőiskolaAngolÁltalánosBeosztott
  • START 7
    Kecskemét, VLM Kereskedés Kft.

    Értékesítő kolléga napi munkájának segítése. Feladatok: ügyfelekkel való kapcsolattartás szóban/írásban árajánlat/aktulás árlista készítése hirdetések feladása honlapunk frissítése aktuális készlet alapján vásárlók kiszolgálása

    Részmunkaidő 4 óraPályakezdő/friss diplomásNem igényel tapasztalatotGimnáziumSzakközépiskolaÁltalános
  • START 7

    e-mailek küldése, fogadása kapcsolattartás vevőkkel, kereskedő partnerekkel kollégák munkájának adminisztratív segítése, szkennelés, fénymásolás, levelek írása nyilvántartások vezetése egyéb, a szervezet munkájához szükséges asszisztensi feladatok Munkaidő : 9:00-tól 15:00...

    Részmunkaidő 6 óraDiákmunkaPályakezdő/friss diplomásNem igényel tapasztalatot1-2 év szakmai tapasztalat2-4 év szakmai tapasztalat5-9 év szakmai tapasztalat10 vagy több év szakmai tapasztalatSzakiskola / szakmunkás képzőOKJGimnáziumSzakközépiskolaTechnikumAngolNémetÁltalánosBeosztott
  • START 7

    Kecskeméten keresünk TELEMARKETINGES munkakörbe munkatársakat, egyedi telekommunikációs szolgáltatási portfólió értékesítésre. Amit szeretnék elérni Veled:   Célkitűzéseinkkel összhangban új potenciális ügyfelek akvirálását, saját telekommunikációs portfóliónk ajánlását, az MKKVE piaci...

    Teljes munkaidő 8 óraNem igényel tapasztalatotÁltalános iskolaÁltalánosBeosztott

KecskemetAllas.hu