Adminisztráció, irodai munka

Irodai asszisztens munka Kecskeméten

Munkavégzés helye: Kecskemét
2019. 10. 22. 14:46
Jelentkezem

A KUHN CENTER MAGYARORSZÁG KFT. Irodai Asszisztenst keres a következő feltételekkel:

 

Főbb feladatok:

  • a telephelyvezető napi munkájának támogatása
  • logisztikai asszisztensi és adminisztratív feladatok ellátása
  • fuvarokmányokkal kapcsolatos ügyintézés
  • jelentések, riportok készítése

Amit várunk:

  • Minimum középfokú végzettség
  • magabiztos számítógépes ismeret (MS office: Word, Outlook, Excel)
  • angol nyelv felsőfokú ismerete szóban és írásban
  • önálló, precíz, proaktív munkavégzés
  • határozott, pozitív és segítőkész személyiség

Amit kínálunk:

  • stabilitás
  • piacképes jövedelem
  • családias hangulat
  • fiatalos, támogató csapat

Előny:

  • kereskedelmi vagy logisztikai adminisztrációban szerzett tapasztalat
  • műszaki érdeklődés

Munkavégzés helye: Kecskemét

Amennyiben a fenti pozíció kihívást és motivációt jelent az Ön számára, kérjük küldje el magyar és angol nyelvű önéletrajzát a "Jelentkezem" gombra kattintva.

Jelentkezem
Az Ön neve:
Az Ön e-mail címe:
Üzenet, pályázat szövege:
Önéletrajz feltöltése:
Fájl törlése
Engedélyezett formátum: doc, docx, pdf
Maximális fájl méret: 5 MB
További dokumentumok:
További dokumentum feltöltése
Anti-Spam:
Az Adatkezelési tájékoztatót megismerte, elfogadta, és kifejezetten hozzájárul az álláshirdetés kapcsán az adatai kezeléséhez a tájékoztatóban foglaltak szerint.