Lejárt hirdetés

Kisvállalati ügyfélmenedzser pozícióba állás Kecskeméten

Raiffeisen Bank Zrt.

Értékesítő


Munkavégzés helye: Kecskemét

2020. 11. 25. 15:59

Kisvállalati szegmensben a Raiffeisen Bank a családi és egyéni vállalkozások felelős pénzügyi szolgáltatatójaként, kényelmes és gördülékeny ügyintézést, figyelmet, valamint egyszerű, átlátható és kedvező megoldásokat kínál a vállalkozó banki kapcsolataiban. A vállalkozás sikeres működtetése és fejlesztése érdekében személyesen és készségesen segítünk eligazodni a pénzügyi kérdésekben. A kisvállalkozások felelős partnereként személyre szabott megoldásokat, megkülönböztetett figyelmet és professzionális személyes tanácsadást nyújt a cég és a vállalkozó részére. A vállalkozás sikeres működtetése és fejlesztése érdekében proaktívan támogatjuk a pénzügyek mélyebb megértését és a kapcsolatrendszer fejlesztését.

A Raiffeisen a jövőben is nagy hangsúlyt fektet a dolgozók egészségének megőrzésére és a biztonságos munkavégzés feltételeinek biztosítására.

Mivel a biztonságot tartjuk elsődleges prioritásnak, ezért a körülményekhez és trendekhez igazodva a teljes kiválasztási folyamatunkat felhasználóbarát, online megoldásokkal bonyolítjuk le és a belépésedet követően is a lehető leghatékonyabb módon szervezzük majd a munkádat!

Légy Te is részese ennek a munkavállalói élménynek!

Nyiss ajtót a Raiffeisenre és teremts magadnak egy új jövőt!

 

Jelentkezni a "Jelentkezem" gombra kattintva lehet.

Feladatok

MI LESZ A FELADATOD?

  • A kis- és közepes vállalati ügyfelek teljeskörű kiszolgálása, részükre történő információnyújtás, számlavezetéssel kapcsolatos műveletek végzése.
  • Aktív kapcsolattartás a meglévő ügyfelekkel befektetési, hitel és egyéb kiegészítő termékek értékesítése további új potenciális ügyfelek megtalálása.

Elvárások

CSATLAKOZZ HOZZÁNK, HA...

  • Felsőfokú szakirányú (közgazdasági, pénzügyi) végzettséged van, Mikrovállalati területen és hitelezésben szereztél már releváns szakmai tapasztalatot,
  • Vállalkozói szemlélettel és pénzügyi - számvitel szakértelemmel támogatod ügyfeleidet,
  • Érdeklődéssel, nyitottsággal fordulsz ügyfeleidhez és megtalálod számukra a legjobb megoldást,
  • Magabiztosságoddal és hitelességeddel értéket tudsz nyújtani partnereidnek,
  • Angol nyelvtudásodat magabiztosan használod napi szinten, szóban és írásban egyaránt

Előnyök

 

Amit kínálunk

MIÉRT ÉRDEMES VELÜNK DOLGOZNI?

  • Mert mi számíthatunk egymásra, értékes közösséget alkotunk, nálunk az emberi kapcsolatok különösen fontosak, legyen szó ügyfelekről vagy munkatársakról,
  • Nyitott, közvetlen légkörben valósíthatod meg önmagad és tisztelettel bánunk egymással,
  • Sikereiddel, szakmai tudásoddal karrieredet folyamatosan fejlesztheted, Belső szakmai tréningekkel és oktatással támogatjuk kollégáinkat, annak érdekében, hogy a legprofesszionálisabb szakmai tudással tudják támogatni ügyfeleiket.




Információk az állásról


Foglalkoztatás jellege

  • Teljes munkaidő 8 óra

Elvárt tapasztalat

  • 1-2 év szakmai tapasztalat

Elvárt végzettség

  • Gimnázium

Szükséges nyelvtudás

  • Angol

Munkarend

  • Általános

Beosztás

  • Beosztott

Önéletrajz elküldése kötelező!