Kisvállalati ügyfélmenedzser pozícióba állás Kecskeméten
Raiffeisen Bank Zrt.
Kecskemét
2020. 11. 25.
Kisvállalati szegmensben a Raiffeisen Bank a családi és egyéni vállalkozások felelős pénzügyi szolgáltatatójaként, kényelmes és gördülékeny ügyintézést, figyelmet, valamint egyszerű, átlátható és kedvező megoldásokat kínál a vállalkozó banki kapcsolataiban. A vállalkozás sikeres működtetése és fejlesztése érdekében személyesen és készségesen segítünk eligazodni a pénzügyi kérdésekben. A kisvállalkozások felelős partnereként személyre szabott megoldásokat, megkülönböztetett figyelmet és professzionális személyes tanácsadást nyújt a cég és a vállalkozó részére. A vállalkozás sikeres működtetése és fejlesztése érdekében proaktívan támogatjuk a pénzügyek mélyebb megértését és a kapcsolatrendszer fejlesztését.
A Raiffeisen a jövőben is nagy hangsúlyt fektet a dolgozók egészségének megőrzésére és a biztonságos munkavégzés feltételeinek biztosítására.
Mivel a biztonságot tartjuk elsődleges prioritásnak, ezért a körülményekhez és trendekhez igazodva a teljes kiválasztási folyamatunkat felhasználóbarát, online megoldásokkal bonyolítjuk le és a belépésedet követően is a lehető leghatékonyabb módon szervezzük majd a munkádat!
Légy Te is részese ennek a munkavállalói élménynek!
Nyiss ajtót a Raiffeisenre és teremts magadnak egy új jövőt!
Jelentkezni a "Jelentkezem" gombra kattintva lehet.
Feladatok
MI LESZ A FELADATOD?
- A kis- és közepes vállalati ügyfelek teljeskörű kiszolgálása, részükre történő információnyújtás, számlavezetéssel kapcsolatos műveletek végzése.
- Aktív kapcsolattartás a meglévő ügyfelekkel befektetési, hitel és egyéb kiegészítő termékek értékesítése további új potenciális ügyfelek megtalálása.
Elvárások
CSATLAKOZZ HOZZÁNK, HA...
- Felsőfokú szakirányú (közgazdasági, pénzügyi) végzettséged van, Mikrovállalati területen és hitelezésben szereztél már releváns szakmai tapasztalatot,
- Vállalkozói szemlélettel és pénzügyi - számvitel szakértelemmel támogatod ügyfeleidet,
- Érdeklődéssel, nyitottsággal fordulsz ügyfeleidhez és megtalálod számukra a legjobb megoldást,
- Magabiztosságoddal és hitelességeddel értéket tudsz nyújtani partnereidnek,
- Angol nyelvtudásodat magabiztosan használod napi szinten, szóban és írásban egyaránt
Előnyök
Amit kínálunk
MIÉRT ÉRDEMES VELÜNK DOLGOZNI?
- Mert mi számíthatunk egymásra, értékes közösséget alkotunk, nálunk az emberi kapcsolatok különösen fontosak, legyen szó ügyfelekről vagy munkatársakról,
- Nyitott, közvetlen légkörben valósíthatod meg önmagad és tisztelettel bánunk egymással,
- Sikereiddel, szakmai tudásoddal karrieredet folyamatosan fejlesztheted, Belső szakmai tréningekkel és oktatással támogatjuk kollégáinkat, annak érdekében, hogy a legprofesszionálisabb szakmai tudással tudják támogatni ügyfeleiket.
Információk az állásról
Foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő 8 óra
Elvárt tapasztalat
- 1-2 év szakmai tapasztalat
Elvárt végzettség
- Gimnázium
Szükséges nyelvtudás
- Angol
Munkarend
- Általános
Beosztás
- Beosztott
Önéletrajz elküldése kötelező!
Fontos tudnivaló
Kizárólag magyar, illetve az EU tagországok állampolgárainak a jelentkezését várjuk. (118/2001. (VI.30.) Kormányrendelet, 2024.10.14. napi módosítása alapján.)