Adminisztráció, irodai munka

Kecskeméti cégünkhöz hosszú távra gyakorlott adminisztrátort keresek német nyelvtudással

Az álláshirdetés több mint 40 napja lett feladva.
Munkavégzés helye: Kecskemét
2018. 04. 05. 12:18
Jelentkezem

Cégünkhöz hosszú távra gyakorlattal rendelkező adminisztrátort keresek német nyelvtudással.

A munkaidő reggel fél nyolctól délután négy óráig tart. Ebben a fél óra ebédidő is bele tartozik.

A munkavégzés mindig ugyanazon a kecskeméti telephelyen történik.

A versenyképes fizetést cafeteria juttatással egészítjük ki.

Azokat a jelentkezőket várjuk, akik:

  • felhasználói szinten tudják a számítógépet kezelni (Office, böngésző, levelező…)
  • önálló, precíz munkavégzésre képesek
  • igényesek a munkájukra
  • beszélnek németül

Az esetleges korábbi szakmai tapasztalat vagy valamilyen gazdasági végzettség előnyt jelenthet, de ennek hiánya nem kizáró tényező, ha a jelentkező igyekvő, szorgalmas és megbízható ember.

Elsősorban olyan kecskeméti munkavállalók jelentkezését várom, akik szeretnének hosszú távon egy stabil cég csapatához tartozni.

Jelentkezni fényképes önéletrajzzal kell a munka@kolben.hu e-mail címen. Személyes érdeklődés esetén kérem hívja a 0630/968-6227-es számot.

Jelentkezem
Az Ön neve:
Az Ön e-mail címe:
Üzenet, pályázat szövege:
Önéletrajz feltöltése:
Fájl törlése
Engedélyezett formátum: doc, docx, pdf
Maximális fájl méret: 5 MB
További dokumentumok:
További dokumentum feltöltése
Anti-Spam:
Az Adatkezelési tájékoztatót megismerte, elfogadta, és kifejezetten hozzájárul az álláshirdetés kapcsán az adatai kezeléséhez a tájékoztatóban foglaltak szerint.