Adminisztráció, irodai munka

Műszaki-kereskedelmi asszisztens állás Kecskeméten

Munkavégzés helye: Kecskemét
2020. 05. 20. 09:03
Jelentkezem

1996-ban alakult, dinamikusan fejlődő kisvállalkozás keres műszaki kereskedelmi asszisztenst teljes munkaidőben hosszú távra Kecskeméten.

A cég fő profilja hidraulikus és pneumatikus termékek kereskedelme.

Az ideális jelölt olyan hölgy, illetve úr, aki a vállalat irodai munkájának teljes körű működését ellátja.


Feladatok:

  • Irodavezető tevékenységének támogatása
  • Megrendelések kezelése
  • Dokumentumok (számlák, megrendelők, stb.), levelezés nyilvántartása, rendszerezése, kezelése
  • Beszállítói és vevői partnerekkel való kapcsolattartása e-mailben és telefonon
  • Postázás, levelek, egyéb küldemények összekészítése
  • Egyéb adminisztrációs feladatok
  • Árajánlatok készítése

Elvárások:

  • Önállóság és jó problémamegoldó képesség
  • Nyitott személyiség
  • Precíz, lelkiismeretes, hatékony és megbízható munkavégzés
  • Legalább középfokú végzettség
  • magabiztos számítógépes felhasználói ismeret, Libre Office alapos felhasználói ismerete
  • Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat

Előnyök:

  • Műszaki területen szerzett tapasztalat
  • Számlázási és szállítmányozási ismeretek
  • Aktív angol nyelvtudás

Amit kínálunk:

  • Kellemes, modern munkahelyi környezet
  • Teljes munkaidős állás
  • Csapatmunka
  • Hosszútávú, stabil munkahely
Jelentkezem
Az Ön neve:
Az Ön e-mail címe:
Üzenet, pályázat szövege:
Önéletrajz feltöltése:
Fájl törlése
Engedélyezett formátum: doc, docx, pdf
Maximális fájl méret: 5 MB
További dokumentumok:
További dokumentum feltöltése
Anti-Spam:
Az Adatkezelési tájékoztatót megismerte, elfogadta, és kifejezetten hozzájárul az álláshirdetés kapcsán az adatai kezeléséhez a tájékoztatóban foglaltak szerint.