Adminisztráció, irodai munka

Titkárnő / jogi asszisztensi munkakörben álláslehetőség Kecskeméten

Munkavégzés helye: Kecskemét
2019. 11. 08. 08:21
Jelentkezem

Kecskeméti iroda keres asszisztensi/titkárnői munkakörbe nyolc órás munkarendben középfokú végzettséggel, kiváló gépírástudással és magabiztos számítógépes ismeretekkel rendelkező, pontos, precíz és önálló munkavégzésre alkalmas személyt.


Feladatok:

FŐBB FELADATOK, MUNKÁK:

  • Általános titkárnői feladatok (gépelés, szkennelés, fénymásolás, iktatás, postai- és egyéb adminisztrációs ügyek kézben tartása, telefonhívások fogadása) - ügyfelek fogadása, tájékoztatása.
  • hatósági (földhivatal, cégbíróság) beadványok szerkesztése
  • hivatalokba járás

Elvárások:

AZ ÁLLÁSHOZ TARTOZÓ ELVÁRÁSOK:

  • középfokú végzettség
  • önálló, felelősségteljes munkavégzés, precizitás;
  • jó kommunikációs és problémamegoldó készség;
  • Office programok Word, Excel, Outlook magabiztos ismerete;
  • hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
  • 10 ujjas vakírás

Amit kínálunk:

  • hosszú távú munkalehetőség
  • igényes munkakörnyezet
  • versenyképes jövedelem
  • bejelentett napi 8 órás munkaviszony
Jelentkezem
Az Ön neve:
Az Ön e-mail címe:
Üzenet, pályázat szövege:
Önéletrajz feltöltése:
Fájl törlése
Engedélyezett formátum: doc, docx, pdf
Maximális fájl méret: 5 MB
További dokumentumok:
További dokumentum feltöltése
Anti-Spam:
Az Adatkezelési tájékoztatót megismerte, elfogadta, és kifejezetten hozzájárul az álláshirdetés kapcsán az adatai kezeléséhez a tájékoztatóban foglaltak szerint.