Adminisztráció, irodai munka

Adminisztratív munkatársat keres a Magrovet Group Kecskeméten

Munkavégzés helye: Kecskemét
2019. 08. 09. 14:59
Jelentkezem

A kecskeméti Magrovet Group vetőmagtermelő és -értékesítő vállalatcsoport keres értékesítési csapatába adminisztratív munkatársat.

Feladata az értékesítéshez kapcsolódó back-office feladatok ellátása.


Feladatok:

 Munkatársak támogatása adminisztratív jellegű feladatokban, úgy mint:

  • Adatbázisok naprakészen tartása, adatok összegyűjtése az ERP-ből;
  • Értékesítés pénzügyi folyamatainak adminisztrálása;
  • Bizonylatok rögzítése.

Elvárások:

  • A legfontosabb tulajdonságok számunkra a szorgalom és csapatmunka szeretete. Szükséges továbbá a Microsoft Office, ezen belül főként a Microsoft Excel magabiztos, felhasználói szintű ismerete.

Előnyök:

  • Bármilyen vállalatirányítási rendszer ismerete;
  • Tapasztalat pénzügyi/számviteli/könyvelési területen.

Amit kínálunk:

  • Kellemes irodai környezet;
  • Határozatlan idejű szerződés;
  • Tapasztalatszerzés és előrelépési lehetőség.
Jelentkezem
Az Ön neve:
Az Ön e-mail címe:
Üzenet, pályázat szövege:
Önéletrajz feltöltése:
Fájl törlése
Engedélyezett formátum: doc, docx, pdf
Maximális fájl méret: 5 MB
További dokumentumok:
További dokumentum feltöltése
Anti-Spam:
Az Adatkezelési tájékoztatót megismerte, elfogadta, és kifejezetten hozzájárul az álláshirdetés kapcsán az adatai kezeléséhez a tájékoztatóban foglaltak szerint.